Friday, August 5, 2011

sesaje..lame tak jumpe

salam korang
bangun2....
cepat bangun sahur
hehehehhe
oitttt ape kes muncul awal2 pagi ni kan
sekarang ni ngah bersengkang mata
nak gi program singgah sahur ngan bos kitorang
biasalah amal jariah dibulan yang mulia ni
kate nak dapat pahala berlipat ganda
heheheheheh
xdelah korang semua
program singgah sahur ni memang dah jadi acara tahunan bagi aku ngan budak2 opis ni
tahun ni kira tahun kedua
ermmmm,,,boleh dikira acara tahunan lah tu kan
x kesah lah baru nk masuk tahun kedua hehehehe
doa banyak2 tahun depan panjang umur lagi
boleh menabur jasa kepada bangsa tercinta
cewahhhhhh

ok dah,,,
korang apa kabar
lama no dah aku ni menghilang kan
aku ade jer
cume aku malas jer nak apdet
asyik2 alasan yang sama kan
sila jangan marah aku yer
korang egat aku nak ke malas2 ni
x nak ok
tapi kalo dah penyakit malas tu datang
then x nak pulang2 ketempat asal
hahahahahah
macam mane aku nak buat tu yer
hehehehehhehe

kalo dah malas2 tu
mcm2 lah alasan ek
dasar...dasar....
hahahahahahah

ehhh sedar tak sedar dah 4 hari kite pose
ehhhhh ari ni dah nak masuk hari kelima dah
korang macam mane
ok tak???
aku alhamdulillah...syukur sangat
tahun ni aku rasa bertenaga jer berpose
tapi tak tahu lah hari kedepan macam mane
mintak2 terus bertenaga lah yer
tapi tadi dah naik bendera merah
bererti.......tettttttttttttttttttttttt
lalalalalalal
hahahahahhaha
korang paham kan....
so.....bercuti lah aku untuk seketika
jangan jeles
sabo2....nanti sampai jua turn korang
time tu melompat lah tinggi yer korang
hehehehehhehe

tapi ntah kenapa tahun ni aku rasa sangat tak semangat nak raya
x tahu nape
malas sangat
sampai baju raya pun tak beli lagi
baru ade sepasang kain pasang nak buat baju kurung
tu pun beli ngan member
tak koser ok nk gi beli kat kedai nung
ntah lah
kadang2 tak paham kenapa ngan aku ni

malas lah citer2 sedih
dalam tak semangat tu
aku dah angan2 nak buat 23 jenis biskut raya, raya ni
tapi tak tahu lah sampai ke tak cita2 aku tu
kalo tercapai nanti aku share kat korang ek
bukan janji ni
tapi pasti
hahhahahhaha

ermmmmmm
macam dah tak tahu nak tulis ape lagi
name pun entry sesaje kan
harus tak de fokus untuk bercerita
so sempena bulan ramadhan yang mulia ni
aku doakan korang sentiasa diberi kekuatan untuk menempuhi hari2 mendatang yang penuh dugaan
semoga korang dan aku baik2 saje

k
tataaaaa
jom ikut aku sahur nak :).............

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)