Sunday, October 2, 2011

rasa bersalah pada die

pada sape ek????
hai semua
baru masuk keje hari ni
mood x bape nak ok sebenarnye
tapi malas layan ah ngan diri sendiri ni
kan kalo layan makin menjadi2 plak peel aku ni
huhuhuhu

tetibe ntah kenapa
aku teregat kat someone ni
someone yang special dalam hidup aku
yang dulu sama2 susah
same2 senang
sampai lah kami berjaya

tadi bile buke fb
ade seorang member post pasal die
yer sekarang die tengah sakit
aku tahu perkara tu
tapi bille ade orang lain yang juga kawan kami
buat bende tu untuk die
aku terus rasa bersalah ngan die
ye lah kenapa aku sebagai seorang yang paling rapat ngan die
tetibe ade orang lain yang warwarkan perkembangan die
kat member2 lain

owhhh aku rasa sangat malu dengan diri sendiri
kenapa aku sebagai kawan yang paling rapat ngan die
x leh buat bende yang sekecik tu untuk die
sedihhh sangat
semacam aku ni penting kan diri jer
macam aku jer yang busy ngan keje
sampai x de masa langsung nk pikir hal die
kenapa ngan aku ni....

tambah2 lagi ade orang msg kat inbox fb aku
tanye sal die
ermmmm lagi2 lah aku rasa bersalah
aku leke sangat
aku tak ambik berat langsung
padahal aku orang pertama yang tahu pasal penyakit die tu
hurmmmm bersalahnye rasa

sya....
hanya tuhan jer tahu apa yang aku rasa sekarang ni
sayang aku kat mu tak pernah berubah
walaupun kite dah jauh sekarang
tapi mu tetap dihati aku
maaf banyak2
aku leke sebentar dengan persahabatan kite
semoga Allah mempermudahkan segala urusan kehidupan mu
semoga cepat sembuh
aku sayang mu.....



No comments:

Post a Comment

komen sikit :)