Monday, August 11, 2014

salam aidilfitri

salam semua...
bagus sangat kan...sebulan menghilang
dah syawal setengah bulan baru muncul
huhuhuu
bulan ramadhan no story2 sangat
beri tumpuan sesungguhnya untuk pose sajer
bagus sangat tuan blog ni kan...

sebelum terlambat
tuan blog ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri 
maaf zahir batin seandainya sepanjang tuan blog menulis ni
ade tulisan saya yang tidak menyenangkan hati anda semua
gaya ucapan dah macam penulis blog yang hebat tu
huhhuhuhuu

actually tahun ni raya aku macam tahun2 lepas jugak
masih meraikan lebaran berdua bersama suami tercinta
dan tahun ni pertama kali jugaklah dalam hidup aku...
aku beraya kat rumah orang...
maksud aku malam raya dan pagi raya bukan kat umah mak aku
tahun ni turn laki
jadi raya umah mak mertualah kekdahnya

perbezaan nye tu memang lah ade
cume hati kene kuat untuk sesuaikan diri
dimane2 aku beraya pun kemeriahan serta kemanisan tu tetap ade walaupun tidaklah same dengan rumah mak ayah sendiri...
kate dah kawin kene terimalah
dan aku pun malas lah nak gaduh2 pasal raya ni
kampung bukan jauh pun,,,jalan kaki pun sampai
sembang je lebih aku nih...

alhamdulillah jugak raya baru ni dapatlah jugak rezeki lebih
syukur sangat2...dapat belanja mak ayah serta adik2 
insyaAllah harap2nya tahun depan makin bertambah2 rezeki...

tapi tahun ni aku rase best sangat beraya...x puas plak rasenya...

tuan blog dan suami
tahun ni warne sedondon mengikut corak bunga baju
hehehehhehe
bile tengok balik gambar ni terus rase nak raya balik
boleh????
 



ni kalo ade sape2 yang follow insta aku dah tgk gambar ni
tulah secara ringkas raya kami laki bini sampai lah hari terakhir sebelum masuk kerja
puas memanglah tak puas
tapi demi tugas kupaksa hati yang tak rela ni
huhuhuhuhu
 
 
jangan tak tahu...laki aku punya xcited
tema untuk raya tahun depan dah ade tau
tapi tu rahsia
ni dok sebok nak beli baju raya haji plak
berbulu jer aku ngan laki sendiri
mengalahkan aku dah gayanya
tema dah pun ade
tapi tu pun rahsia lah jugak :P
hahahhahaha

kalu aku rajin insyaAllah akan diupdate
tapi x janji tahun biler ;P

so selamat beraya semua
separuh syawal masih ade kan....

eh lupa nak bagitahu...esok i dah boleh raya balik
maklumlah ari last ganti puasa...opppppsssssssss
terbagitahu...soriiii :))))))

selamat hari raya!!!!

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)