Monday, December 1, 2014

mood sangat kemalasan

hai semua
oleh kerana ari ni ari pertama masuk kerja setelah seminggu aku bercuti
jadi sangatlah tak de mood nak buat keje
sentuh tu tak kene...pegang tu tak kene
aku bercuti pegi KL
biasalah orang keje macam aku ni setahun sekali memang akan turun kL
ntah lah...nak kate teringat kat kL tak jugak aku ni
kL bukan lah tempat sesuai umtuk aku
setakat nak gi sehari dua tu ok la....

tapi adalah seperkara dua yang aku dapat tunaikan gi KL ni
ade bende aku nak makan...boleh lah makan
eh....macam mengidam plak...hehehehe



yang pasti hati sedang merindui sidia tersayang...........
semoga sayang awak kat saya tak pernah luak walau sikit pun eh...
hehehehhe
rase macam nak nangis plak...
k dah.... nnti kita jumpe lagi ek....

#rindulaki.......


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)