Tuesday, July 12, 2016

Raya 2016

salam semua
hari ni i dah masuk kerja pun
malas sesangat sebenarnya
kalu ikutkan...nak je aku cuti lagi...lagi dan lagi
hahahhahah
kerja sendiri lah jawabnya kalu ari2 nak cuti
tak puas beraya ke acaner pun tak tahu ni...

so acaner raya korang semua
hope ok lah yer,,,bergembira bersama menikmati hari raya dengan yang tersayang
aku????...biase2 je...sambut lah sesederhana seadanya...
ginilah...dah tua2 ni...hahahahha
cume tahun ni aku terasa sangat bersyukur
rase takdelah terasa sempit sangat
pendek kata boleh lah nak berbelanja lebih sikit untuk kedua2 keluarga
ntahlah...rase mcm selalu je tak de duit...tapi ok je plak aku rase
Alhamdulillah...dimurahkan rezeki untuk aku dan keluarga tahun ni
aminnnnn...

harap2 tahun depan bertambah lagi lah rezeki untuk kami laki bini
inshaAllah..




Alhamdulillah,,,4 tahun raya bersama
walaupun masih berdua...aku tetap bahagia
bahagia boleh dicipta kan...so ....xyah nak mikir banyak2 sangat
hehehee

tahun ni tema warna hijau
rase cantik plak...n dah jatuh cinta pun kat warna hijau ni :P

sekali aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir dan batin
nanti kalo aku rajin...akan ade lagi entry pasal raya ni
kalo rajin (ayat biasa)

*laki aku dah ade tema untuk raya tahun depan...acaner????

inshaAllah bang...kalo dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki,,,
akan terlaksana apa yang awak angankan.....

byeeeeeeeee...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)