Saturday, July 7, 2018

Raya 2018

salam semua...Alhamdulillah sekali lagi dapat menyambut hari lebaran yang membahagiakan bersama insan-insan tersayang. Aku dan suami masih seperti biasa,,,masih balik kampung untuk beraya ngan mak ayah...adik beradik dan sanak saudara semua.


tahun ni giliran beraya kat rumah mertua...maka banyak lah aku ngan suami bergambo hehehe... kalu kat rumah mak tersibuk kesana kemari ajerrr...maklumlah... aku kan anak sulong... so tanggungjawab tu lebeyyy la sikit... nasibbb daaa...dan jangan terkejut, tahun depan punye tema raya pun laki aku dah pilih tau... dia tu memang over sikit bab melawa...aku perati jer perangai tu...macamkan hensem sangat kan :p... but i likeeee jerrr hahahh

inshaAllah lepas ni aku akan rajin sikit mengupdate blog ni... tapi aku tak janji jugak lah... :)

byeeee...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)