Thursday, May 3, 2012

makin sayang

salam semua..
lame tak jumpe kan
aku ade jer
cume macam biasa lah
tak berkesempatan untuk meluangkan masa untuk  blog yang tercinta ni

ni pun saje jer
nak meluahkan ape yang aku rase
moga menjadi kenangan  sampai akhir hayat aku

semalam aku rasa aku sayang sangat kat tunang aku
untuk makluman semua aku dah pun bertunang hampir dua bulan dah
sori lah tak dan nk berkongsi cerita hari bahagia tu ngan korang semua
nanti ade mase aku kongsi yer...janji,,,

semalam die x cident...
tibe2 die call die x cident
alhamdulillah die tak ape2
kereta jer yang teruk sikit
mase tu aku dah x leh dok diam dah...
rase terus nak pegi kat die
betul ke die x de ape2....

dah lah mase tu hujan lebat
dengan kilat yang sabung menyabung
kalo ikutkan hati dan2 tu jugak aku nk pegi
tapi nasib ade jugak member aku kak long ngan kak nor yang nasihatkan
jangan pegi lagi
dia bimbang kilat2 ni
aku ni biasalah,,,
buat ape2 payah nk pikir
lepas jadi baru lah terpikir huhuhu

lepas dah reda sikit
aku pun terus jer kat tempat kejadian
on the way tu
hanya tuhan jer tahu
aku takut
dengan hujan lagi
dengan aku sendiri yang bukan fasih sangat memandu
doa...doa dan berdoa jer

sampai jer kat tempat tu
owhhhh terkejut kkk...
x de sape2...tengok kereta tu...
sesuatu sangat dalam ati ni
kereta yang banyak berjasa  untuk aku
dulu susah senang memang ngan kete tu
curi2 kuar dating pun ngan kete tu
banyak kalo nak diceritakan....
tapi tu lah semalam takdir Allah telah menetapkan die jadi macam tu

dalam 5 minit aku tersadai tepi jalan 
tunang aku pun sampai ngan pegawai polis...
mase tu aku debo2 jer rase
tengok2 die...Alhamdulillah x de ape2...
die datang kat kete aku...
aku x tahu nak kate ape2..
just tengok dan senyum jer yang mampu aku beri...

terima kasih lah pada semua kawan2 yang datang tengok
melegakan hati tunang saya tu
saya tahu die susah hati 
tapi die  tak tunjuk...

lepas settle semua hal aku antar die balik
dalam kete die senyap jer
die cakap die takut
aku macam nak nangis pun ade,,,
tapi aku rase baik aku x tunjukkan kesedihan aku tu
aku nak kuat didepan die
sebab aku tahu macam mane perit nye x cident ni
yang penting die selamat tu jer

on the way aku balik umah
macam2 aku pikir
ntah lah...
mungkin ni salah satu cara tuhan nak tunjuk
die bagi peluang aku rase semua ni
untuk aku lebih menghargai....
lebih menyayangi...

tu yang aku rase...
semua nyer lebih2 lah sekarang....

aku ni bukan lah orang yang pandai nak menyatakan  kasih sayang
tapi bile semua yang jadi petang semalam
membuatkan aku tak malu nak ucapakan
saya sayang sangat kat tunang saya
sayang sangat....

saya tak kiralah orang nak kata ape pun
ye lah...kami ni baru jer bertunang
bukan lagi berkahwin
tapi perasaan tu aku tak leh nak elak...
moga2 Allah merahmati hubungan kami
sampai ke akhir hayat kami.....

sayang sayang abang.....

ni lah rupe kereta kesayangan kami ni......
sian sangat..







Alhamdulillah kami masih lagi bersama
semoga Allah Pnjangkan usia kami
moga kami dapat mencapai impian kami untuk hidup bersama
 



Tunang saya yang saya sayang
Ahmad Khairaa Bin Abdullah...

jumpe lagi..

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)