Tuesday, May 15, 2012

pelamin anganan saya...

macam nak dekat dah ni
hehehehehhe
jangan tertipu k
saya just nak menghiburkan diri sendiri
sesaja katenye x de keje
pastu terajin plak nk update blog

mmg normal ker orang macam saya neh
dah terasa gatal2 dah nak naik pelamin :P
heheheheh
alamak malulah....
sila2 tutup muke sikit
hahahahahah

x delah saje jer nak berkongsi ngan korang
saya ni bukan lah jenis yang berduit pun
kalo nak pelamin pun bukan yang hebat2 sangat pun
tapi biarlah hati saya puas
sedap pulak mate orang memandang
pendek kate..
xdelah hodoh beno
dan tak lah hover sangat
haaaaaaaaaa....canngitu lah
biar simple asalkan penuh makna
hehehehhehehhe

so jom lah same2 kite saksikan
alah saya intai2 dalam tenet jugak ni



cantik jugak yang ni
pastu tgk plak yang bawah ni
wahhhhhhhhh
sejuk mata memandang jer

 

camner ni
semua saya rase macam cantik jer
ishhhhhhhhhhhhh
x tahu lah
nantikab je lah eh
camner rope pelamin anganku nanti ek
insyaAllah tak lame dah
doa2 kan kami erkkkk

bye.........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)