Tuesday, October 30, 2012

salam aidiladha

selamat hari raya semua..
dah basi kot mud raya ni
tapi xpelah aku nak jugak wish kat semua orang
ari raya tu macam mals sikit nak update...sooo gini lah jadinyer :)
macam mane raya korang..
banyak ke makan daging
makan tu beringat sikit k :P
pandai2 jer kan nasihat orang,,diri sendiri dah memboyot tu ape kes  hahahah
eh sesuai ke ayat memboyot tu...
nampak sangat dah x sabar nak memboyot ni hahahahha...
ermmmm syukur alhamdulillah,,tahun ni tahun pertama aku raya haji berdua
dan tahun ni jugak aku raya kat umah mertua..sobsobsob
tapi hati mesti kuat ooooo..
memang banyak beza ok beraya kat umah sendiri ngan umah mertua ni..
eh jangan salah faham plak yer..
bukan tak best...cuma suasana tu lain..lari dari kebiasaan
sian adek2 aku...ade yang mesej2 aku x best aku x der
nak buat macam mane adek2 ku..
dah kawin macam ni lah..kene pepandai lah bahagi2 mase
lagipun kg aku ngan suami bukan jauh sangat
boleh balik hari jer..
so perkara yang mudah jangan dipayahkan :)

sebenarnya raya baru ni aku tak sedap badan
pening2 aje
tambahan plak cuaca yang panas
owhh sangat menduga keimanan sungguh that day
oleh kerana tu saya rasa sangat2 sensitif ok dengan setiap perkara
dan tak semena2 ade jugak babak air mata antara aku ngan suami
hehehehehhe
nak manje2 ngengada lah aku neh
hahahaha
suami cakap sikit jer mata aku dah rabak ngan air mate
padahal die cakap jer,,,tapi aku rase macam kene marah plak
mulalah terasa diri tak disayangi :P hahahahah
pastu ok balik
adat lah tu kennnn...kejap ok..kejap x ok..
kalo tak..tak lah dinamakan kehidupan..

ok selamat hari raya
moga diberi kesempatan untuk berjumpa aidiladha yang akan datang
nah aku kasik gambar  raya baru ni

 


dua2 pun bulat
ape2 pun kami bahagia
terima kasih ya Allah untuk kebahagiaan ni


dah tak sabar nak macam ni :P
pinjam anak adik ipar pun boleh jer
heheheheh
sayang icha,,,muahmuahmuah
kadang2 saya rasa sangat bersyukur dengan kehidupan baru saya ni
rasa bersyukur dengan penerimaan mereka terhadap saya
dengan ipar duai yang ramah mesra
rasa sungguh tidak terasing dalam keluarga itu
ditambah pula dengan anak2 saudara suami yang seakan sangat menyayangi saya (perasan)
ye lah manakan hati kecik saya ni tak tersentuh,,,
kalo saya balik ke rumah suami...budak2 ni memang tak nak berenggan ngan kami
kemana kami berada disitulah ade mereka
mungkin budak2 tu terlalu sayangkan ayah ngah die kot
saya pun baru tahu dengan melihat selama sebulan ni
layanan suami saya kat anak2 buah die...
memang terbaik..
mungkin saya tak leh buat apa yang die buat kat anak2 buah die
insyaALLAH dia akan jadi ayah yang penyayang nanti :)

dah melalut plak saya...
xpe kan kejap saya
kejap aku...
hehehehehhe


 

nilah 3 orang anak buah suami saya
sayang semua...
semoaga kasih sayang kami semakin kuat dan berkekalan
aminnnnnnnnn...



No comments:

Post a Comment

komen sikit :)