Tuesday, November 6, 2012

28 september 2012

hehehehhehe
baru hegeh2 nak bercerita pasal kawin ker ????
oloooo rileks ler..kasi cool dulu baru best bercerita
pandai lah kan...orang lain tengah panas lah nak cerita
ni aku dah sejuk2 baru hegeh2 nak bercerita...
ehhhh mane de sejuk..masih panas lagi tau
suam2 kuku sesuai kot :)

ok lah pada 28 september malam tu, lepas isyak aku dah sah bergelar seorang isteri untuk suami aku ler
ermmmm macam mane perasaan aku time tu ek
owhhh macam2 aku rase ler...same macam pengantin2 lain jugak lah
tapi kan satu jer aku sangat hairan kat aku sendiri
macam mane aku leh kuat saat akad dilafaz..
x der setitik air mata pun gugur 
sungguh aku terasa dalam ati ni
macam mane perasaan bile dah jadi hak suami ni
tapi yang aku heran tu aku sikit pun tak nangisss
kire malam tu x de lah drama air mata untuk aku dan keluarga

bagus lah kan
hari bahagia tak semestinyer diraikan dengan air mata
tapi saat aku menulis ni,,terasa dah ade air mata yang bertakung plak neh
issskkkk x syuke......
huhuhuhuhu

nak dijadikan cerita 
malam tu tok kadi kat lampung aku ni lain macam sikit
ntah lah...macam pening jer gayanyer
mane kan tidak,,,time die nak nikahkan kitorang tu
macam tak bersungguh jer
sebelah tangan kat suami aku
sebelah lagi kat dagu die
macam tongkat dagu lah
nampak kan,,,macam tak sungguh2 ajer
dah lah sebut name aku salah...
sudahnyer...sampai 3 kali akad baru aku sah bergelar isteri
huhuhu
sian kat awak kan suami saya hehehehehe

malam tu aku dimekap oleh kak maya
anak beranak aku juger
tapi die ade buat make up secara free lance la
ok lah
aku berpuas hati
baju plak mak i yang buatkan tau
so santekkk (perasan)
mak nik i up lagi ngan manik2 semua
tambah2 lah santek kan
huhuhuhhuu
tapi ade orang cakap baju i ketat ler...
bukan ketat sangat pun kenkenken heheheh
bukan ape..memang sengaja mak i buatkan baju aku ketat sikit
nk nampak imfek slimmm sikit katenyer
maklum ler..i kan bambam banyak..
makenyer...bile lagi nak melaram baju ketat2 ni...
hari2 idok ler teman...
hari2 istimewa gini lah baru melaram sikit...




muke baru hilang debor kot ni
alhamdulillah...saya dah sah jadi milik awak
rileks ok sayang ku....:P



mase ni kaki aku serbang sangat
maklumlah duduk simpuh2 ni lame2
x biase tau...
nasib tak jatuh tangga
hahahahhaa

sangat debor time ni
salam pertama menantu dan mak mertua
huhuuuuhu


salam n ciuman pertama as asben n wife
malu siotttt...




terima kasih semua kawan2 yang datang memeriahkan majlis
walaupun ape yang berlaku antara kami
kami tetap bersama
kalo x de masam masin pahit dalam persahabatan
xde makne lah sebuah persahabatan tu kan
terima kasih semua...

ok lah
kalo rajin nanti aku update lagi hari kenduri ngan bertandang erk
tapi macam selalu lah,, aku tak janji tau
hehehehe





No comments:

Post a Comment

komen sikit :)