Wednesday, November 7, 2012

suamiku pencinta telur tegar

huhhhhh..penat sungguh rasenyer ari ni
23 ari ni badan tak kuat jer 
ker..ker..ker :P
hahahahahhahaha
kalo ade Alhamdulillah...
amin.........

iskkk lupe plak pada tajuk asal entry ni
yer u olsss..my asben tu suke sangat makan telur
tengok tubuh die lah kan
gantang sesangat :P
hurmmm boleh tadi die mesej aku...

lebih kurang macam ni lah

suami:  syg malm ni u nak masak ape (berfeling u i jap ni)
isteri:  abang nak makan aper???? ( malas nak pikir)
suami:  makan awak....(giler suami aku neh)
isteri:  siyes lah...cakap jer nak makan ape,,,saya masakkan (ciri2 isteri misali ni)
suami:  ikut lah...(saje lah tu bagi aku rase bersalah)
isteri:  ker nak makan mi rebus...sayang buatkan..abang beli mi ek...(pujuk ni)
suami:..nanak....(ngade) nak makan nasi jer
isteri:  iyer...(ade bau2 fedap dah ni)
suami: lauk telur yer (ko tgk...x de lauk lain ker)
isteri: ok,,,abang beli telur erkkk...
suami:  ok

hurmmmm..gitulah lebih kurang mesejnyer...
dah macam2 aku buat resepi telur untuk suami aku ni
goreng x yah cakap lah
dah puluh2 kali kot
sup dah, masak sambal dah,, gulai dah...
ape lagi erkkkk...
tapi satu jer saya puji tentang laki saya ni
die jenis tak memilih makanan
bagi jer ..buat jer ape2 lauk pun die belasah ( kasor nyer bahasa)
tu yang die request nak makan telur ajer tu
mungkin nak menyenangkan saya jugak kot
huuhuhuhuhu...

ok lah tu jer dulu
i dah nak chow dulu..
dah godek2 google kot2 nak tengok resipi yang best2 
mana tahu kot2 roh rajin datang kat aku neh
leh buatkan makanan yang best2 untuk suami tercinta saya tu

kate nak jadi isteri misali..
so tunggu ape lagi
Assalamualaikum semua

 babaiiiiiiiiiiiii......
 

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)