Monday, November 12, 2012

kene cuba lagi

macam mana nak saya mulakan 
payah plak rasenyer nak bercerita
huhuhuuhu
gini lah....saya kene usaha lagi
bukan saya sorang..
saya dan suami..
korang faham kan...
saya sedih sebenarnyer..
tapi saya akan cuba positifkan diri sendiri
ye lah..saya kawin pun tak sampai dua bulan lagi
banyak masa lagi nak berusaha...
tak kisah lah korang nak cakap apa pun
aku gedik ker...
over ker
aku tak kisah..
hanya orang yang dah kawin jer boleh rasa apa yang aku rasa ni
kesian kat cik abang sayang aku tu
walaupun die cakap die tak kisah
tapi aku tahu...disudut hati die yang jauh dalam tu
die harap sangat aku peknen...
sianyerrr,,rase diri aku ni lemah sangat...

takpelah kan
lagipun masih awal lagi
mungkin ade hikmah semua yang jadi ni
aku bukan ape
aku rase tak selesa ngan keadaan sekeliling
terutamanye kawan2
suke sangat merendahkan-rendah keadaan kami ni
nanti mesti ade kata2 sinis untuk suami aku
sian die.....walaupun aku tahu niat mereka bergurau
tapi bende2 macam ni terlalu sensitif buat aku...

aku harap sangat kat semua
bagilah sokongan kat aku dan suami...
bende ni semua kerja tuhan
saya dan suami hanya mampu usaha sajer...
doa2kan yang terbaik untuk kami yer

dah itu ajer ...
saya sedih sebenarnye....


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)