Monday, November 12, 2012

kekecewaan berganda

ALLAHUAKBARRRRR,,,,,,
rase sungguh tidak bermaya dan lemah saat ni
dua kekecewaan dah aku lalui..
walau dari awal lagi aku dah dapat rasa apa yang akan jadi sekarang
namun kekecewaan tu tetap terasa
dua2 bende yang berlaku ni sememanngnya sesuatu yang dah lama aku impikan
namun sapelah aku nak melawan takdirnye
mungkin DIA maha mengetahui
apa yang lebih baik untuk aku dimasa hadapan

insyaAllah aku dapat melalui semua ni dengan tenang
saat2 macam ni tiada apa yang aku harapkan
selain sokongan serta doa daripada orang2 yang dekat ngan aku ni
terutama my beloved asben...

i want your hug my dear...


tiada yang lebih indah saat ni
melainkan memikirkan tentang dirimu sayang....

dan air mate mula berguguran 
saat jemari ni menaip bait2  yang seterusnye...

rasenye aku patut berhenti seketika
sori semua....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)