Tuesday, November 20, 2012

SENTAP

iskkkk saya sungguh tak suke ngan perasaan ni
sungguh sungguh tak suke
tapi sapelah saya untuk melawan perasan ni
so saya layan je lah..puas ati...

saya rase korang pun akan rase apa yang saya rase
bile harapan dah menggunung,,,last2 minit kansel...
dah lah ko buat segala2 dah..
konon2 nak buat yang terbaik lah
pastu tetibe tak jadi...
owhhh bikin gue sentap sesajer,,,
malu pun ader...

ehhh...ko sentap kat sape ni????
perlu ke bagitahu...
ok lah aku bagitahu ekkkk...
ngan somi sendiri...
xpe kan....
dah semalam....aku rela x makan tengah hari konon2 nak makan ngan die time balik keje
yer...aku tahu die ade keje plak malam tu
tapi die dah janji nak balik makan
so..prut yang dah menyanyi mintak diisi dari tengah hari tu
aku biorkan ajer,...
x sampai ati nak makan dulu
nk jugak tunggu somi balik...

balik keje...ke kedai beli telur, beli ais,,beli roti
nak prepare lah untuk orang tercinta tu..
5.30 somi call jangan makan dulu...
tunggu die balik....
hati plak makin berkobar2 nak goreng telur kesukaan die
nak buatkan air bandung untuk die..padahal lauk lain dah ade
tapi oleh kerana nak jadi misali...gorengkan lah jugak telur tu

masuk dapur mak tanyer kenapa tak makan
dengan bangganyer jawapan nak tunggu somi balik
nak makan sesame
tengok...betapanyer aku ni mengharap
kalo korang mengharap tak...
dah siap segala...baring2 jap..
dah nak terlena pun
dekat2 pukul 6 gitu...
somi  call x jadi balik...

kalo korang ape korang buat...
dengan perut yang menyanyi-nyanyi tu....
ker x patut aku sentap...

ermmmm
tu ajer nak mengadu untuk ari ni
:(

mode: sungguh tidak memberangsangkan...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)