Sunday, November 18, 2012

cuti macam tak cuti

hari ni hari yang sangat malas nak keje
bukan ape cuti lame sangat
sampai 3 ari tu...
mulalah ari ni sampai malas2 nak bangun nak gi kerje
tapi.. tanggungjawab tetap kene teruskan
acane nak hidup kalo tak keje 
so mari lah kita bekerje :P

tapi kan...cuti tu rasa macam tak cuti jer
3 hari cuti bukan dok rumah pun
korang paham2 lah  musim cuti sekolah ni
kenduri sane sini
kenduri kawin, kenduri tunang, kenduri arwah, kenduri kesyukuran
macam2 lah
tak kurang jugak ade yang buat kenduri hari jadi
ehhh...hari jadi boleh ker sebut kenduri jugak..
belasah jer lah...janji korang paham
hehehheheehhe

aku ni taktau aku ni jenis ape peelnyer..
kalo dok rumah sesaje aku boring..bosan segala..
tapi kan kalo ade aktiviti..terus aku rase nak dok sesaje kat umah
acane ni???? x paham lah aku ngan diri sendiri ni
ker korang pernah gak jadi macam aku neh
huhhhhhh...sangat tak best rase macam tu....

so...sori lah yer
dalam mase 2 3 ari ni koser aku nak ambik gambar untuk tatapan bersama
jadinyer...ni aje lah untuk korang
x best kan
ibarat makan budu tapi tak "dikerenyek" dengan lada jarum
gitu lah ibaratnyer
faham ape itu kerenyek???
next entry k...

hahahahahhahaha

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)