Monday, July 29, 2013

10 bulan dah

pejam celik pejam celik
sedar2 dah 10 bulan dah aku bergelar puan
hehehehhe...kalo dikira dah lame jugak tu
tapi 10 bulan tu berlalu tanpa aku sedar weyy
rase macam semalam je baru kawin :P
heheheheh...
so far alhamdulillah lah hidup aku sekarang ni
walaupun masih duduk ngan mak ayah lagi
masih berdua dan belum ade rezeki lagi nak ade anak
tapi kami bahagia...
aku bersyukur setakat 10 bulan ni kami tak de lah dilanda masalah2 yang teruk sangat
setakat gaduh2 tu biase ah...name pun laki bini kan
tak kan ok jer setiap mase
kalo dalam sehari xde bende yang tak kene memang tak sah
betul tak...ke korang acaner?????

sekarang ni plak dah tegedik2 nak sambut raya
sebenarnya antara aku dan suami aku neh
aku rase laki aku lagi over kot dalam bab2 nak sambut raya ni
kalo boleh semua dia nak ade
sebagai contoh  setiap baju raya nak kene mecing aku ngan die
tudung plak mesti semua baju ade tudung baru n mecing
mencikkk aku...time2 aku bujang dulu aku x delah nak buat tu semua
tudung pun aku beli selai dua jer
kalo dah ade tudung lame mecing ngan baju raya aku belasah jer
janji leh pakai...
tapi bila dah ade laki ni kene lah ikut laki
kene lah hargai usaha die tu kan
kan buatnya dia x hiraukan terus preparation nak raya baru padan muka aku
baru lah aku nak stress plak kang...hehehhehee
tu aku belum cerita bab nak beli butang baju melayu lagi tu
kalo aku ambik jer mane2 boleh dipakai
tapi die...pusing2 10 kali kat tempat beli belah tu belum tentu beli
nak yang bermanik2 bagai plok tu
tensi jugak aku kadang2 ngan peel laki sendiri ni....:P

ermmmm setakat ni boleh lah terima
aku jugak beruntung kan :)
nanti next shoping nak beli kasut n samping plok katenye
aku ngikut jer...sebab dlam mase2 aku jalan2 kat giant ari tu
aku dah tekenan satu selipar ni
alahhh kedai bata jer pun
aku ni jenis kaki gajah
hanya selipar bata jer aku rase sesuai n selesa aku pakai
memang tak banyak sangat pilihan
tapi ok lah...dah nasib badan kan heheheheheh
terima je lah...

ok lahhhh....harap2 10 hari terakhir ramadhan ni memberi beribu ganjaran pahala buat kita semua
selamat menjalani ibadah puasa untuk semua
semoga tahun depan kita sekali lagi diberi peluang bertemua bulan ramdhan
amin....

*entry ni tak dirancang sebenarnye* :P:P:P


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)