Monday, July 15, 2013

juadah berbuka

salam semua
sedar2 dah 6 hari kita puasa
jap je masa berlalu kan...
so amacam korang semua
harap2 semuanya ok lah yer
aku ari ni rase lemau x bermaya je ni
nak kate lapo tak lapo
ntah lah...gi keje pun muke langsung x mekap
x dek mood katakan
sebenarnya aku sedang merindu ni (ayat ngada)
alaaa asben kesayangan x der disisi untuk 23 ari ni
die gi kat PRK N 01 kat besut nung
keje politik ginilah..
kadang2 kene tinggal tu biasalah
ni dah tak sabo2 nak tunggu ari rabu 
nak berbuke sama- sama 
selera pun patah padahal makan berselera jer :p

so jom lah kita berbalik ke cerita asal
saje lah nak share n kongsi2 juadah berbuka ngan korang
aku ni tak de lah kate nak masak meriah no
duduk pun ngan mak ayah lagi
xde lah rase beriya beno nak masak tu
just tolong2 mane yang patut lah
tu wajib k...alah..kan dah ade laki
xkan nak bior mak masak sensorang
so pepandai lah ko turun sama - sama menari kat dapur nung
hehehehehe...







ni lah juadah berbuka kami sekeluarga
alah msakan kampung je pun
x kesah lah janji sedap dan kenyang jer
ni pun bukan ari2 aku ambik gambara
kalo teringat ambik lah
heheheheheh
korangggggg....dalam banyak2 lauk tu ade lah jugak sejenis dua aku yang masak
heheheheh
alahhh aku agak korang dah boleh teka mane satu kan
yang simple2 tu jerrr

ni aku tgh dok susah ati ni
bila lah ade peluang nak berbuka puasa kat umah mak mertua ni
heheheheh...tunggu somi balik lah kut...

dah lah..
aku dah tak tahu nak tulis ape lagi
selamat berbuke semua....
 

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)