Wednesday, April 30, 2014

puasa ganti day 2

semalam adalah hari kedua berjaya aku ganti puasa
hehehhehhe...kembang2 kempis jer hidung aku neh
eh orang puasa mane leh riak...huhuhuhu
dan semalam adalah aku rase tak leh nak makan banyak sangat
aku tengok laki aku lek jer habiskan 2 mangkuk mee hoon tomyam
yang aku plak terkulat2 nak habiskan satu mangkuk
first time kot ayam2 yang aku nak ratah tak teratah
buang bodo gitu jer hahahaha

sebenarnya semalam tu...time berbuke tu aku just minum segelas milo ais
pastu sebijik biskut...
pastu rasa malas dah nak makan
lepak2 ngan suami jap tengok cerita aku isterinya
sampai lah habis...
kul 8 tu baru turun makan

mula2 makan roti canai telur tak sampai sekeping pun
pastu baru lah makan mee hoon tomyam yang aku buat
tapi ntah macam mane rase kenyang sangat2
nak habis kan satu mangkuk tu aku dah rase sengkak sangat perut ni
aku syak aku minum air banyak sangat kot
ntah lah...


ni jer aku masak semalam
ringkas dan mudah
tapi rase tak best sangat lah
suami aku kate tawar sikit
tapi aku makan ok jer...cume rase ade something tak cukup jer
orang puasa masak...mane nak sedap kan...

hari ni tak tahu lagi nak masak ape
kalo puase rajin jer aku masak..
ce kalo tak puase....

ok dah...orang puasa tak baik cakap banyak
nanti makruh :p

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)