Thursday, March 2, 2017

khamis hari yang dinanti

salam semua
saya pasti mane2 pekerja pun macam saya
yang berada di terengganu la
hari khamis semestinya hari yang dinanti
sebab yang pertama boleh balik awal
yang kedua...pastinye esok holiday hehehehe
so saya pun senyum lah sampai ke telinga...
esok dan lusa dah ade planning bersama keluarga
minggu ni turn rumah mak saya
jadi esok pagi2 kami berangkat balik lah ke kampung halamanku yang tercinta
sebab ape balik awal pagi???
mak saya dah sound dan pesan awal2 dah...balik awal2 pagi
ade lah tu keje yang menantiiiii...

ni semnentara menunggu waktu rehat
boleh lah jenguk2 blog sekejap
terpikir2 nak masak apa balik nanti
dah seminggu dapo kat rumah tu tak berasap
ade je keje lepas balik keje
sudahnya makan kedai je lah
setakat dua mulut ni ok lagi
dah ramai nanti tak tahu lah
dan kalo hari2 macam ni
botak lah kepala i laki bini...

tengah-tengah dok manaip ni
teringat plak kat sorang member
katanya dia badmood
ye lah mood ni kadang-kadang sukar dijangka
kadang hari ni kita kata kita ok bila ade yang bergurau
tapi adekalanya bila gurauan yang tidak melampau pun boleh buat kita terasa
jadi berhati hatilah dalam berkata-kata walaupun kadang2 kata2 itu bukan lah niat untuk menyakitkan hati orang lain
tapi emosi pun kita kene jaga
walau sepenat mane pun kita...semarah manepun kita
jagalah emosi kita
berkata memang mudah
tapi nak realisasikan apa yang dikata tu payah kan....

salam hari khamis semua...semoga kita semua berada dalam redha allah hendaknya...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)