Sunday, September 9, 2012

16 mac 2012

16 MAC 2012.........
satu tarikh yang besar buat aku
aku dah bergelar tunangan kepada Ahmad Khairaa Bin Abdullah
orang yang aku cintai...
orang yang aku sayangi...
dan insyaAllah akan ade bersame aku sampai akhir hayat kami...

indah sangat musim percintaan kami
dan aku sendiri pun x sedar
bila lah perasaan sayang wujud antara kami
tersenyum sendiri aku bile terkenangkan saat tu...
sedar2 perasaan rindu makin mekar
dah hari2 yang kami lalui makin berbunga2 plak
susah nak diceritakan..
namun hati ni tak pernah nak melupai semua rasa tu...
huhuhuhuhuh

InsyaAllah akhir bulan ni
kami akan disatukan
walau banyak cabaran dan dugaan sepanjang kami bersama
kami tetap setia...
makin besar dugaan kami..makin kuat sayang aku padanya

sayang sayang abang....
sayang janji akan sayang abang sampai bile2
titik...





hari pertunangan kami
tak banyak sangat gambar
banyak sangat cerita sedih di hari pertunangan aku tu
tapi aku malas nak besar2 kan
ermmmm entahlah...payah kalo kite ni bukan sape2 dimata orang ni :)


  

doakan2 kan kami bahagia ek....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)