Monday, September 10, 2012

bile dah suke

hehehehhe
aku kalo dah suke
arini dah dua belas kali ulang pasang lagu muara hati
alah yang hafiz ngan ct nyanyi tu
wahhhhhhhhh dah lame aku rindu nak dengar ct nyanyi best2 macam dulu2 tu
ni ngah menaip sambil dengar lagu kau kekasihku
boleh????
hehehehehhe
sebenarnya aku ni peminat siti
siyes lah ey...
mmg minat giler2..
tapi sejak2 die dah kawin ni aku macam dah kurang sikit lah
ehhhh..bukan sebab aku tak suke die kawin ngan dato' k tu
dulu2 tu yer...mmg aku tak suke
siap nangis saat siti diijab kabulkan..
hehehhe..giler punye minat
aku ingat lagi time tu
mase tu aku first year kat UM
aku ngan sorang member ni tgk siaran langsung pernikahan siti ni
kat tangga kolej..
tibe2 aku emo...siap melelleh air mata
oihhhh sedihhhh wooooooooo........
giler...jiwa remaja katakan......

eh panjang lebor plok bercerita kan
tu ade lagi tu tak cerita
bab kene kutuk ngan saing2 sebab tak malu nangis
ade aku kesahhhh
korang tahu kan aku ni kuat nangis
sikit2 nangis222...
emo sesangat...orang pun dah benci agaknye ngan aku ni

ni nak cerita satu lagi cerita
baru jer lagi citer ni
ade lah satu kes ni
aku ngan member aku
memang aku x paham lah die tu
suke sangat buat orang sakit ati
aku ni jenis x leh nak sorok2 kalo aku x suke or aku sakit ati
mmg akan terselah di muka
tanpa segan silu ok nampak muke kedut aku tu depan2 orang
pastu kejadian tu kat kedai makan
time tu nk order makanan lah
aku punye tak tahan ....
tetibe ade soarang lagi member tanye aku kenapa aku
aku terus nagis
dah lah time tu pelayan kedai ngah ambik order
depan2 tu gak aku nangis
terkedu x leh nak order
huhuhuhuhuhu
cantik sangat lah tu
dasar x malu sunggguh aku ni
weyyyy camner nak cover
aku x reti lah nak cover2 tangisan ni
tu aku x cerita lagi tangisan di pagi raya baru2 ni
over sesangat.....
hahahahhhaha
kepada adek2 ku
sila simpan rahsia tu elok2 k..
hahahhahhaha

ehhhhhhhhhh......
tadi aku nak cerita apa sebenarnye...
japjapjap nk tengok balik atas
hahahhahhaha
weyyyyyyyyyyyyyyy
lupe lah...

hahahahahahahahahahhahahh

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)