Sunday, September 9, 2012

macam2 hal

aiiii...lame x jumpe kan...aku biasalah jap ade jap x de
masa dah tak banyak nk memgedik ngan blog ni..
huhuhu,,harap korang paham semua erk...
ermmmm dah tak sampai 20 ari lagi aku dah nak jadi isteri orang
auuuuuuu takut you alll...
heehehehe,,,orang lain sibuk nak kawin ko pun nak kawin kan
ape lagi yang nak ditakutkan....tunggu je lah hahahaha...

sekarang ni dalam 70% persiapan dah ready...
tapi biasalah kan...sebelum majlis berlangsung
ade je bende yang rase x cukup
normal lah macam tu
kawin hanya sekali seumur hidup
mesti nak buat yang terbaik
bukan untuk orang lain pun
untuk aku ngan bakal suami aku jgk :)
cume korang tolong doa2 kan yang terbaik dah lah untuk aku ngan abang mat k...

syukur sangat dalam keadaan sekarang ni
aku dah mampu buat semua sendiri
x de nak susahkan sesiapa pun
Alhamdulillah....
kalo ade pun,,sikit jer lah
bende yang tak mampu aku buat...
terpaksa jugak mintak tolong orang buatkan..
kadang2 hidup ni x leh jugak semua bende kite buat sendiri
rase x de kemesraan plak ngan orang lain
hehehehhe

dah nak dekat2 ni macam2 plak aku rasa
kadang boleh plak aku rase macam malas nk kawin
boleh????
korang yang dah kawin tu...penah tak rase macam aku time2 korang nak kawin dulu
huhuhuhuuh
bikin leh nangis u huhuhuhuu
kadang2 rasa sayang nak tinggalkan mak ayah ngan adek2
tapi sampai bila aku nak dok ngan family jer..
ye dokkkk...x kan tak nak rase ade kuage sindiri
ermmmm mungkin ni lah dinamakan putaran kehidupan seorang manusia
pasti setiap orang akan merasainye...
terfeeling plak dah aku ni.....

sebenarnya x de idea sangat nak menulis ni
cume terasa rindu plak
tu yang terbuat entry ni
sian kan...sampai ter plak
ape2 jer lah

nanti dah selesai semua urusan
aku akan update
tapi tak mau janji
sebab aku tahu
aku selalu mungkir janji kankankan
hehehehhehe

ok byeeee
kalo rajin ade lah
harap korang semua paham....

byeeeeeeeeeeee




No comments:

Post a Comment

komen sikit :)