Wednesday, June 29, 2016

Hari Rezeki

salam 24 Ramadhan
amboiiii rancak sungguh entry sari dua ni
sementara ada kemudahan ade kesempatan
kita up cerita banyak2..

semalam sungguh murah rezekiku
ramai yang hadiahkan kuih untuk berbuke
my bos pun ade bagi hadiah gak
terima kasih semua
hanya Allah yang mampu membalasnya
dan aku doakan...bertambah tambah lagi rezeki kepada yang memberi


karipap frozen from ustaz rashid, Masjid...


bubur lambuk yang super sedap daripada ustaz aziz,,guru kelas SPAIT


agar- agar yang belum terusik pun dalam peti tu
daripada ustaz hidayah PPAD 



dan yang cantik sangat2 ni mestilah daripada ustazah rozita @ cik puan ta yang aku sayangi...
tq kak...tahun depan nak lagi
hehehehhe

eh..perasan tak...yang bagi hadiah2 ni semua drpd ustaz ustazah kan
acctually aku dah bekerja di pejabat agama daerah hulu terengganu dah sekarang
Alhamdulillah...setelah around 5 6 tahun aku bekerja kontrak
finally aku dah dapat keje tetap
syukur sangat2,,,berkat doa mak ayah keluarga dan kawan2 semua
dah setahun setengah dah...
sebab tu blog ni ting tong dalam mase setahun lebih ni...

ade jugak hikmahnya bila dapat bekerja di pejabat agama ni
dah lama sangat aku larooooo@laghooo
jadi sekarang ni boleh dikira kembali ke pangkal jalan lah
walau masih lagi jahil dan banyak lagi bende yang perlu belajar..
kate orang slow2 lah merangkak...

so terima kasih untuk semua yang aku dapat semalam
alhamdulillah
semoga ukhwah yang terjalin ini akan berkekalan selamanya...

arini dok pikir,,,,nak buke rumah ke,,,nk buke rumah mak mertua
rindu dah dapor yang dah lame tak berasap sejak 17 ramdhan ari tu lagi
heheheh

acanerrrr ekkkk....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)