Thursday, June 23, 2016

salam Ramadhan 1437 H

salam semua
bertemu lagi dibulan ramadhan yang mulia ni...
lame sangat blog tak diupdate
keadaan memang tak mengizinkan untuk saya terus aktif seperti dulu2
huhuhuhu

ape2 pun selamat berpuasa kepada semua yang sudi singgah baca blog mcm chipmore ni
baik chipsmore sikit kut daripada blog aku nehhh
kalu chipsmore kejap ade kejap xde
ni kejap ade....ntah bile plok ade... :P

sepanjang 18 ramadhan ni..alhamdulillah
masih masak sendiri kalo berbuke kat rumah
sebolehnya..mmg aku akan cube untuk masak
kadang2 ade jugak suara2 sumbang yang kate
setakat 2 orang tu...beli jer senang..
tapi aku bukan jenis yang macam tu
aku kan tradisional sikit
jenis orang tua...paham2 la...

oklah...selamat berpuasa kepada semua
semoga amalan2 kita diterima dan kita diberkati selalu
dan selamat menyambut hari raya aidilfitri yang bakal menjelma nanti
semoga kita semua gembira dihari raya..
maaf zahir batin...

nak share jugak gambo2  lauk yang sempat di snap sementara tunggu waktu berbuke...






tu je lah satu dua menu yang sempat di snappp..

selamat berbuke semua...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)