Monday, June 27, 2016

luahan

salam korang
dalam masa sehari dua ni
terasa badan sedikit tidak bermaya
bukan sebab puasa...tapi aku syak aku letih
2 3 hari ni...serasa banyak masa dihabiskan dalam kereta jer
kesana...kesini...atas beberapa urusan
walau aku tak bawak pun kereta
tapi kepenatan tu masih terasa
yang bawak tu aku tak tahu lah macam mane..
tapi dalam penat tu ade kepuasannya...
puas bila orang2 yang berdekatan kita gembira
Alhamdulillah..........

semalam...aku ade join satu ceramah sempena ramadhan lah
dan ceramah semalam memang memberikan satu kesan yang cukup mendalam buat aku
inshaAllah...apa yang aku dapat semalam akan aku egat sampai bila2
cume nasihat aku...selagi kita ada mak ayah...buat lah mereka gembira
tunaikanlah segala impian dan harapan mereka selagi kita mampu
jangan tangguh2 yer...sebab kita tak boleh nak jamin esok atau luse...masih adakah mak ayah kita
atau kita tak boleh nak jamin...samaada esok masihkah kita ni bernyawa...
same2 lah kita beringat..

arini nak buke ape ekkkk..
masih winkwink asenye...
dah lama tak masuk dapur
rase janggal plok
boleh???

huhuuhu
selamat berbuke puasa semua
ramadhan 22/1437



No comments:

Post a Comment

komen sikit :)