Thursday, July 7, 2011

1 julai - part 3

k kiter sambung cerita 1 julai yer korang
harap ni last part lah
dah penat ok nak cerita
aku cube skip jer eh
hehehehehe

sampai rumah terus bising2 cerita
pastu gelak ramai2 kat dapur
hahahhahahah
kelakau giler aku rase ari tu
tapi sambil2 cerita tu
tangan berjalan ok
sambil2 cerita
sambil kacau puding koktail ni
rebus ikan segala
heheehehe
kate nak jimat masa kan
harus lah pandai mengehadkan masa ok :P

then bagi arahan kat adek2
kupas bawang semua
kopek2 kan ikan

aku plak goreng ikan
tuk makan tengah hari
dah lapar sangat aku rasa time tu
hahahah
siap semua bahan2
campak terus dalam periuk
kuah laksa peneng ni senang jer
blender bawang merah ngan lada jarum jer
pastu campakkan dalam peiuk
letak daun kesum n bunga kantan secukup rasa
tunggu jer sampai masak
tu cara aku lah
korang tak tau lah macam mana
eh luper,,asam keping pun letak
nak kasik masam2 sikit rase die
heheheehhe


tu salad yang murah yer
hahahahha
siap semua2 dalam kul 4 petang jugak ah
ngan rebus telur lagi
potong2 sayur lagi
celur laksa lagi
semua aku buat tau
mak aku buat yang kuah putih jer
katenye,,belajor lah buat sendiri
yer lah..
lagipun ni kan birhtday mak aku
jadik sebagai anak yang budiman
haruslah mengikut sahaja apa yang mak aku perkatakan :P
hahahahhaha

dalam jam 5 petang macam gitu
ceksu aku pun sampai
lame jugak nak nunggu satu2 kuage sampai
bukan ramai pun yang ajak
23 kuage macam tu jer
bukan nak sambut birthday sangat pun sebenarnye
lebih kepada majlis nak makan2 jer

bile sampai semua
aku macam terkejut jugak ah
macam ramai plak
ni ayah aku lah punye pasal
semua die kalo boleh nak ajak
aku bajet mak sedara yang dekat2 ni jer
ermmmmm....
rupe2 nye ayah aku dah hello satu dua kuage lagi datang mai jugak
aku tak marah
suke lagi adalah

tapi yang membuatkan aku haru sikit tu
laksa tak cukup
kuah banyak lagi
aku buat dah empat bungkus laksa
dah ker ramai kan
tambah2 lagi lama x jumpe
makan pun bukan main selera lah semua :)

bukan tak cukup sangat
semua sempat makan
cume mungkin ade yang rasa tak puas lah
ker kuah laksa aku sedap
tu yang tak cukup tu :P
hahahhaahahhahahaahahah

aku ngan adek2 memang langsung tak makan lah
kate tuan umah
harus dahulukan tetamu
heheheheh
tapi takkan aku tak makan kan
mane boleh
terus paksa adek aku gi kedai
beli laksa sebungkus lagi
heheheheheh

lepas basuh pinggan untuk sesi pertama baru aku leh makan
hehehehe
basuh pinggan pun banyak sesi u
dah ker banyak...
penat lagi
semua nyer kalu boleh aku nak buat
hahahhaha
sikit gila kuasa disitu




umah yang bersepah2
buat majlis kat dapur jer
umah i kan tengah renovation kat depan
so berkampung kat dapur je lah 23 minggu ni
huhuhuhuhuhu
tapi xpe kan
asallll boleh duduk...
duduk jer :)


birthday day girl yang mude
comel kan si amni ni
pipi merah2 jer
siap bagi lagi muke die
nak suruh orang make up kan
hehehehe
budak2....


ni aku ngan birthday girl x berapa nak muda
hahahhahahha
suke ati lah tu dapat hadiah....

okkkk
everything is finish
im so tired that day
but deep inside in my heart im veryveryveryvery happy
siyesssly :)
i love u all my pamily!!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)