Monday, July 4, 2011

melawat kandang lembu susu

baru2 ni
saya ade pegi kat umah pak sedara
saja jalan2...
ade keje pun yer
sambil2 tu aku pusing2 dulu
buta lawatan kat kandang lembu susu pak sedara aku ni
projek lembu susu ni dah lama sebenarnya
tapi kaki aku ni berat sangat nak pegi jalan2 kat sana



ntah kenapa petang baru ni
aku terajin plak
mana taknye
pak sedara aku dah berkali- kali suruh aku minum susu lembu ni
segar lagi u...
tapi aku tak sanggup lah korang
hahahhaha
ntah lah
so..untuk ambik ati pak sedara aku tu
aku pun gedik2 lah ikut pak sedara aku masuk kandang
tengok macam mana keadaan kat sana
hehehehe
dah macam pegawai veterinar dah jakun aku ni
hahahhaha

siyesssss
busyukkkkkk korang
tempat bersih....
tapi bau kuat sikit
heheheheh
terkejut giler aku
yang sekor tu kan
bapak besar....
lebih besar dari kerbau aku rasa
dengan tinggi lagi
huuuuuuuuuuuuu
bertambah2 lah pelik aku nih

dahlah yang besar tu baru sudah beranak
darah still ade lagi kat bontot die tu
kesiannnn
mesti sakit kan
:P

bagus sebenarnye projek lembu susu ni
tiap2 hari pal sedara aku akan perah susu lembu ni
gune mesin tau bukan tangan
hehehehhe


pastu esoknye,,susu tu akan dihantar ke pejabat haiwan
kirenye pejabat tu tolong pasarkan susu tu
yang bestnye
ari2 akaun pak sedara aku akan bergerak...
best gak kan


ni rumput yang ditanam
makanan untu lembu2 tu lah
panjang sangat rumputnye
seram i u
hahahahahah

tinggggggggggg
tetibe....
sayang jom kite bisness susu lembu nak
hahahahha
sori..
iklan jap
hahahhaha


tuan blog yang jakun tak sudoh2
:P

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)