Thursday, July 7, 2011

akibat tak puas

korang rase aku x puas ape ek
hehehehhe
x de..
semalam mak aku ada buat pengat durian
pastu semalam plak pas balik keje
aku laju2 jer siap2 nak gi kuala berang
ade kereje sikit
hehehehe
tapi aku sempatlah makan sikit
tapi makan dalam keadaan tergesa-gesa
jadi kenikmatan x de disitu yer
hahahaha

sooooo
pagi2 ni
i bangun
mandi segala
terus masuk dapur carik pengat dorian tu
sentap kejap sebab egat dah habis
upenye ade lagi
ayah aku simpan dalam peti ais
ayah?????
yessss...
die orang terakhir makan
masa aku balik malam tadi
ayah ngah tungtangtungtang kat dapur
tengok2 sepinggan kat depan tv pengat durian
huhuhuhu

ehhhh luper plak..
terus aku panas kan
x berapa panas aku dah sendok kat dalam mangkuk
nampak sangat tak sabau kan aku neh
heheheheh...
pastu apa lagi
laju2 lah masukkan dalam mulut ni
hahahahhaha


nyum22222
manis sangat2
sejuk jer masuk kat peyuttt ni
hahahahahah


kasik close up tikittt
ade cape2 yang nak tak
:P


burpppppp kenyang

tak sampai setengah jam
melantak nasi minyak plak sebungkus
boleh??????

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)