Tuesday, May 28, 2013

penat

ari ni terasa sungguh malas nak bekerja
almaklumlah lama sangat bercuti ni
penat berjalan jauh pun tak hilamg lagi...
hurmmmm nak wak macam mane
dah tanggungjawab kan..kene lah jalankan
walaupun dalam hati berat sangat nak tinggal umah
hehehhehehe...
ermmm ni lagi malas kalo pikir bab kain yang masih terlonggok kat dalam bilik
huhhhh bile lah nak setelkan semua tu
pemalas kan aku neh :P
ehhhh i jarang2 jer malas....kan dah masuk angin rajin baru tahu aku ni macam mane
hahahahha....
lupa plak nak bagitahu kemana aku berjalan 23 ari baru ni
sebenarnya aku gi perlis
ikut rombongan keluarga mertua aku
adik ipar aku bertunang
jauh sungguh pendi@zahir dapat jodoh
nung di perlis sana...lenguihhhh bontot aku seharian dalam kete
12 jam tu...campur2 berenti lah
tak tahu lah time kawin nanti macam mane
rasa macam dah tak sanggup nak pegi...
i rele naik bas lagi kalu lagu ni gayanya....:)
tak citer lagi pasal lebuhraya grik sane tu
serammmmm......
ape2 pun trip baru ni ok lah
best lah daripada tak best hehehhe
leh lah kenal perlis
orang2 kat sana pun baik2 blake
ramah tamah plak tu....
aku yang tak berapa tamah ni pun kene jadi tamah lah jugak
kate nak mesra kan....
ermmm x lame lagi i akan dapat biras baru ler
tercabar ni...hahahhaha
ape2 pun semoga hubungan yang akan terjalin akan bertambah erat hendaknya...

Perlis....wait me...november im coming InsyaAllah :)


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)