Tuesday, May 14, 2013

rindu

Salam semua,,,,, lama beno kita x bersua kan....siyess aku rindu korang n rindu nak menulis macam dulu. Tapi masa memang seakan tak mengizinkan aku nak mengadap blog tercinta ni selalu. Ni pun nasib suami aku dah beli handphone yang canggih ni sikit. Leh lah aku tumpang pinjam heheahe....ni pun update dalam gelap sambil dengar alunan muzik zzzzzzz dari suami tercinta aku neh. So far banyak sangat cerita untuk korang..tapi tak tahu lah dan ke tak dan nak kongsi ngan korang semua. I tak janji k... tapi malam ni dah ade satu episod sedih...hehehehe..dah sar manja kededek macam ni lah gayanya,,,, pantang diusik..pasti bderai air mata aku ni. Bajet ratu air mata la kot huhuhuhu... tapi sangat sedih kalo ade orang yang remeh2 kan kita...padahal kita tak penah mintak jadi macam ni kan. Mungkin aku sedang diuji ni.tapi takpe selagileh sabar aku akan cuba sabar, walaupun hakikatnya hati ini sakit.ok....be hepi semua.samat malam. Untuk tatapan semua... tuan blog yang makin kembang semangkuk..... amacam...kembang kan...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)