Tuesday, May 28, 2013

selamat bertunang cikgu zahir & dr. aiza

jom layan gambar tunang adik ipar aku
citer banyak tak mo k

selamat bertunang untuk fendi@zahir@abang@ayah cik & aiza
semoga selamat ke jinjaang pelamin and bersatu as husband n wife
kecik jer  kan aiza ni...


teringat kenangan lama
debor sangat time ni
 

tuan blog n suami x lepas peluang ambik gambar ngan pasangan bertunang
tapi kan....sangat sesuatu....
hehehheheh pasangan tunang cantik...pasangan pengantin lama comey & cute :P
 

nilah biras serta bakal biras saya
dua2 pun comey kan :)


nilah keluarga belas suami saya
semua merah meyala kan
sebenarnya baju yang saya pakai tu ade cerita
tapi yang tu nanti dulu ekkk
lain2 kali saya cerita 

 

ni plak budak2 penyejuk mata penenang jiwa penghibur lara :)
anak2 sedara suami saya
comey2 kan
dah lah mulut mcm murai semua
tu tak berebut i pad lagi
kalo dan berebut...rase nak sepak semua
tapi tak lah kan...sebab cik ngah sayang semua kakak,abang n adek...
sayang sikittttt....

 

last gambar tuan tanah bersama suami tercinta
comey sangat kan
dah macam ape aku tengok aku sekarang ni
eiiiiiii....ntah bile nak macam ni
montel bebenor...
konon2 nak macing ngan laki lah tu
hahahahhaha

end>>>>>



No comments:

Post a Comment

komen sikit :)