Thursday, July 15, 2010

chopssssssssssss



salam semua...
salam perkenalan buat penggemar blog
ermmmm...camner nk mula ni aihhhsss malu pun ado ni huhuhu
maklumlah saya ni masih baru sgt2 dalam arena blog ni,kalo sekolah pun mau
kat pra sekolah ni,,ye ker???rase cam merangkak2 lagi neh hahahha.
saya sebenarnye mula berjinak2 dgn blog ni taun lepas lagi,,jadik silent reader jer,tapi mak aiii saya mmg x reti nk buat lagu mane blog ni,,haaaa kang dah terkeluar cakap ganu huhhuhu,,, jadi ari ni tercapailah hasrat murni saya ni atas ajaran dari member saya yang cun tu hehe,,,sebelum ni saya suke sgt bace blog ceeramoon dan juga kasih aleeya & kasih amaani hehehe,,selalu lah saya berangan - angan nk buat blog macam diorang,, best wooo bace cerite2 kat blog diorang,,,jadi aku harap ari ni jadi titik permulaan lah untuk aku dalam arena penulisan blog ni chewahhh ayat kasi dramatik sikit kuikuikui...ehhh boleh ke sekejap saya,,,sekejap aku xpekan... rase aku lebih mesra kot,,,korang x kisah kan...apa lagi ek aku nak bagitu ni...x dek idea aar,,tulah ngko org lain ade blog ko pun nk ade blog jgk,,, hahaha xkire nk jugak buat blog ni... ok dah cukup setakat ni dulu untuk entry kali ni,,kang kalo rajin aku buat lagi ek,, nanti aku taruk gambar ek...tp rase cam nk kasik korang tgk jugak jer gambar tuan nyer blog ni..
nah..tgk lah tuan pnyer blog yg x berapa cun ni hahaha
camner...ade puas ati ker???? c u... daaaaaa

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)