Saturday, July 17, 2010

setia ku disini

salam awal pagi semua
dah nak subuh dah pun hehehe
aku ngan kengkawan along n kak su masih setia di opis membuat keroje
sejukkkkk...ngan aircond semua, x pasang kipas lagi tu....
td mate mcm dah kelabu berbelang2 jer
tp skang aku dah minun nescaffe kopi mocha
konon2 tuk tahan ngantok ah tu
kiter tgk ah nanti sampai kul bape aku bertahan
owhhh aku akan cube bertahan chaiyok!!!!
tibe2 teregat kat yoo rin...
alah yoo rin yg dalam citer my girl tu hihihi
x tahu bapa kali dah aku tgk citer tu
ntahhh,,,x pernah puas tgk citer tu
ehhhh nape citer sal yoo rin lak ni
malas weyyy nk mulekan keje ni...
harap esok leh siap semuanya
InsyaAllah
korang doakan aku yo...
sekian aku berlintas langsung...
sori x dek gambo
next time aku taruk gmbar byk2 k
okay.........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)