Monday, July 19, 2010

Merdeka!!!!!!!!!yeaaahaaaaa..........

awak2 semua...
saya nk jgk bagitahu bahawasenya saya dah habis keep in borang yang byk tu...
hati ni dah bunge2 membayangkan betapa best nye tido kat umoh malam ni yieehaaaa
bawak2 mengucap dan sedar diri saodah oiiii hahahaha
yelah sape x suke kan dah 5 malam aku tido kat lantai tempat keje ni,,siap ngigau2 lagi
hahahahaha
demi tugas aku rela,,jgn cakap aku terpakse plak,,x de maknenye,aku eklas lah weyyy
x baik sape ckp aku x eklas ye,,nonono jgn ckp cam tu,,,nant saje2 je dose sebab fitnah aku hahahaha
mcm budus je aku cakap cam tu kan

ok ahhh saje je nk share berita gumbira tu ngan korang hehehe


ni muke budok gedik terlebih hepi,,alonggggggggggggggggg pinjam spek jap hahahaha
tu spek pinjam je weyyy...aku mane ade spek cam gitu,,,along.... sambil mate kelip22222
along x kisah kan hehehehe...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)