Thursday, July 15, 2010

Fokus

ai semua,,maaf lah saya ni kan orang baru belajar,jadi tangan ni cam gatal2 je nk buat entry,,pastu entry lagi hehehe,bende baru cam ni lah kan,kang kalo dah lame kite tgk lak camner yer,,sebenarnye aku ni buat blog x tahu lah ape motifnye. cume aku rase satu kepuasan bile boleh mencurahkan ape yang aku rase. boleh kan nk share2 cerite ceriti ni kan. kalo dah mmg jenis bayak cakap tu mcam ni lah weyyyy..
elek rrr baru 23 entry je ade kat blog aku ni. aku mmg buat blog ni secara suke2 jer,x dek lah mcm org lain, ade yg berniaga, memberi motivasi dan mcm2 lagi lah. tp xpelah,itu diorang,,suke ati lah die orang lah,blog die org ko ape kisah hahahaha.. tumpang lalu, nk jgk bagitahu satu bende,,aku ni mmg kuat gelak lah,kalo ade je mende yang klako cepat je aku ketawa, kadang2 tensen gak dgn diri sendiri ni,, org lain aku x tahu lah cmner,,kalo ketawa sikit2 xpe,ni tak ketawa besau2 punyer hahaha,,volum pun mmg besau2 jer,,ade petua tak nk rendahkan volum ni kawan2 sekalin :)....bukan pe,,kalo org buleh terima xpe,takut jugak kan,kat depan2 org,mcm x sopan lak aku rase,nak2 kat depan2 org2 tua,,mau x jadik nk jadikan aku ni menantu diorg heheheh,,,upssss termalu disitu,ape ni cakap menantu2 ni..sudah2 mengarut semua tu. sila abaikan ok.
ok sekarang kite fokus kat blog aku ni ek,,,aku pun sebenarnye x tahu nape aku pilih name black but still sweet tu,,,tp aku mcm suke jer,,, bukan pe aku ni mmg x la lawa.. sambil buat memek muke hihi..tapi kate org2 tua, manis tu tetap ado kan hahaha...perasan..habis kalo ko x puji diri ko,sape lagi nk puji,,sila jawab...
tapi ok lah kan,sebenarnye name tu ade sejarahnye yg tersendiri,tp next entry lah aku cerite yo,,,ermm pasal pemilihan warna latar semua ni,aku mmg x kreatip la puan2 sekalian..nk buat camner,,dah takdir, ayat mcm org dah putus ase jer hihi
lekk rrr..masih awal lagi..kan kalo dah pro boleh lah lawan kak ceeramoon n kak filla aka mama acih aleeya dan acih amaani huhuhu...saya merapu2 ke ni,, tak kan...egat semua...saya budak baru belajar,ambik galah tolong tunjukkan hehehe.
ok2 saya dah nk habis merapu2 ni,,saya harap korang semua x bosan lah ek dgn blog yg ntah ape2 ni...nnt kalo aku ade stori mori lagi aku citer lagi...ok adiosss..
gambar????nk ker...x yah ah kot bye semua....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)