Monday, July 26, 2010

pink,,pinky

salam bersiaran semua,,
rase dah lama aku x update blog ni, kemahuan tu sgtlah ade tapi kesibukan mengatasi segalanye ecehhhh padahal sebenarnye faktor malas yang paling utama heheheh. tapi x pe kan ari ni aku update gak kan..kannn hehehe. ok2 aku nk share ngan korang semua sal satu program yang telah aku ikuti baru2 ni. aku telah mengikuti satu kursus retreat puteri UMNO. satu kursus kesukarelawan cam gitu ah. byk ilmu serta semagat yang aku dapat. ok x nak citer lebih2 ok,,sebab aku takut aku salah cerite,kan sensitif plak hehehe. yang aku nk cerite ni pasal baju ok. aku telah dibekalkan kain pasang yang belum dijahit. tapi mak aiii coraknye mmg memerlukan kreativiti yg tinggi untuk menjadikan baju tu menarik....korang tahu apa jadi pada aku,,,aku sorang je weyyy lain corak baju tu,pendek kate aku soarang lah yang tersalah designnn,,malu mak cik okeyyy hahahah,tp nasib lah sorang kawan aku pun serupa aku gak,maknenye aku dua org jerlah yg lain dari yang lain hehehe,,nasib2.aku pun ape lagi buat2 derkkk jer,tp ade gak lah yg gelakkan kitaorg..pedulikkkk hape aku,,tp dalam ati hanya tuhan jer yg tahu...kesian aku okkk.tp nk buat cmner kan.mak aku x sempat nk pikir semua design baju tu. maku aku tukang jahit baju aku ok,harap maklum disitu huhuhu. kebetulan plak sehari sebelum kursus tu pak sepupu aku meninggal,jd bertambahh kuranglah mase mak aku untuk memberi perhatian kat baju aku tu...ermmmm aku redhoooo jer,,x leh nk slah kan sape2 gak,sebab kain tu pun dapat last minit gak.thanks mak,,,bukan selalu pun mak wat silap kan,,,, sayang mak heheheh. korang tgk ah baju aku tu,x pasan kan


hahaha,,camner ade perasan dak hehehehe,,tak delah nampak sangat kan. ni lah barisan kepimpinan puteri bhagian hulu terengganu. aku bukan yer,just pergi untuk mencukupkan kumpulan. huhuhu....semangat kerjasama mesti ade
oklah malas dah nak citer, tgk lah gambar sepanjang kursus tu puas2 ok...




wif kakakku,,,k.nor heheheh,,best woo kawan ngan k.nor ni,,,sgt sempoi n klako,spoting lagi..tp yg penting sudah menjadi hak org okkkk..huhuhu

lihatlah diriku tinggi menggalah, faktor kasut....hahaha

nak balik sudahhhh,,,sutra saya akan datang lagi...:P

ok,,sila2 lah saudara saudari semua membaca blog saya yang x seberapa ni yer,,ok saya mengundurkan diri dulu,,bye semuaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)