Thursday, August 5, 2010

kesibukan

salam semua
saya rase sgt lame dah saya x bersiaran. kesibukan sgt sejak akhir2 ni huhuhu. betul lah. tuntutan kerja yang menggiler. cewah bajet bz macam perdana menteri aku ni weiii hahahah. x dek la..mmg aku bz lah baru2 nu n ari ni baru ade mase untuk menjenguk blog kesayangan aku ni :P. oklah aku nk cerita sikit pasal kerje aku ni..kan ade plak yang tak puas ati dok bertanye ape kerjenye aku ni sampai bizi beno gayenye. saya nurul saadah binti razali,,,skema jer...keje aku sebagai EIO. EIO tu ape ek..eio tu excutive information officer dalam bahasa inggeris dan kalo dlm bahasa melayu pegawai teknologi maklumat atau pendek kata kerani sajorkkk okkk.aku lebih senang bagitahu keje aku sebagai keni jer kalo ade yg tanye,,sebab ak x tahu nk explain cmner kalo org tanye,,nk2 lagi kalo org tua. keje aku ni menjaga pusat ict bestari.com kuala telemong. sila databng beramai2 ok...owhhh siap promosi tu. bidang keje plak mengurus perjalanan operasi bescom seharian lah, cek mane pc yg ok ke x, pastikan bescom ni dalam keadaan baik ler,,pastu aku kene gak ngajor sape2 yg nk blajo komputer,,sila angkat tangan sape nk bljo ngan aku,,,cepat......huhuhu...sebenarnyeaku x pandai lah nk ngajo 2 ni. untuk pengetahuan korang semua,aku ni pemegang ijazah dalam bidang kemanusian dan mmg tiada kaitan langsung dengan bidang kerje aku sekarang,,apakan daya aku,rezeki untuk aku keje yg sesuai dgn degree aku dulu x dapat lagi,so rezeki aku disini..aku akan berusaha untuk buat yg terbaik yer tuan2 dan puan2 sekalian. tibe2 aku emos bile mengenangkan nasib diri aku pemegang ijazah yang belum mendapat kerje tetap ni.tp aku bersyukur dengan ape yg aku ada ari ni.Alhamdulililah...
ehhhhh mcm mengarut plak aku kan..kate nk citer sal keje...okokoko,,,hehehe
bukan setakat tu jer keje yang aku buat, , oleh kerana pusat bestari.comm ini terletak dibawah DUN Telemong,jadi aku harus berbakti kepada pejabat ADUN Telemong juga. sangat hepi ok buile aku keje disini. walaupun aku ni dikira baru,namun penerimaan kawan2 sgt baik ok. kadang2 rase terharu memikirkan kemesraan yang terbina antara kami..lari tajuk lagi kan huhuu,,,x leh nk kawal kawan2 sekalian oiii huhuhu
antara tugas aku dipejabat adun telemong ni adalah membantu mana yang patut apabila sebarang program diadakan. daripada sekecil2 perkara sehingga yang besor huhuhu, bajet org penting hahah,,xdek lah,,siyes lah aku bagitahu ni...jadi kadang2 mase untuk buyke blog ni terbatas. rasenye dah faham kan cmner kerje aku kang,,kalo x paham buat2 paham lah yer... doa2 kan aku cepat2 dapat kerje yang lebih bagus. bukan aku cakap keje ni x bagus..cuma mungkin aku harus tukar kerja yg sesuai dgn degree aku kan. tp cmner nk dapat keje kalo jawatan kosong yg ado aku x ec..tolobng jawab atauuuuuuu aku dah jatuh cinta dgn keje aku sekarang nih????????????????????

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)