Wednesday, August 18, 2010

keletihan ya ampunnnn

siyesss la aku letih pagi ni + ngantuk lagi...
bukan sebab sahur rrrr
camni...
lepas sahur tadi aku x tido dah
ermmmm kata kakak mithali kan hahaha
dalam pukul 4.30 mcm tu aku dah bangun
panas2 kan lauk mana yg patut
then dalam kul 5 aku pun kejutkan mak aku
then abang aku
then adek pempuan aku huhu

aku plak masak megi untuk aku
nyummm...nyummm
abangku menjeles disitu
lantak ah aku mmg x nak kongsi
kejammmmm hahaha

lepas sahur semua
simpan lah hidangan sahur tu
basuh pinggang mangkuk semua
ngantuk weiii
bukan pinggang masa sahur je tau
semua gelas mangkuk mase berbuke skali tau
biasanya lepas berbuke terus basuh
tp semalam aku keletihan
pastu adek aku yg sorang tu sakit kepala
yang sorang lagi tu buat kerje sekolah
xkan nk ganggu kan,,,
yg lelaki?...jgn harapppp

aku plak cepat2 nk ke surau
terawihhh ler
cari pahala lebih

ok2
sambil2 basuh pinggang tu
aku basuh baju plak
mau 3 mesin gak lah
yeklah sekarang ni kan mak aku sebuk menjahit tempahan baju
jadi aku kesian lah nak bagi die buat semua tu
mane dannnn kan,,,

die boleh masak tiap2 petang pun aku dah sujud syukur hahahaa
kalo die suruh aku
hah mcam mane
sile jawab...

lps basuh2 baju tu
kejut2 kan adek2 nk ke sekolah
then anto adek aku kesekolah
balik sidai kain
sapu sampah
anto adek pegi keje
balik iron baju lagi nak gi keje

aduyaiii penat weiii
tapi aku tetap tabah gak nak menulis blog ni
hahahaha

aku buat ni demi kasih sayang aku untuk kuage tau
korang jgn plak kate aku terpakse
aku nak jadi anak yang solehah untuk mak ayah
kakak yang bebrbakti untuk adek2
nk jadi contoh untuk diorang
selagi aku terdaya aku akan lakukan yg terbaik untuk mereka

dah2
jgn nk over kkk
macam orang lain x pernah buat kan

pedulik ape aku
aku punyer blog
aku punyer suke rrrr

c u!!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)