Sunday, August 15, 2010

tunai janji

salam 5 ramadhan semua huhuhu
oklah tanpa berlenfgah lagi aku nk tunaikan segala janji aku untuk korang untuk menceritakan aktiviti aku kat korang sepanjang minggu lepas,,lama weii mencari mase yg sesuai,,namun hari ni mntak2 tercapai lah yer,,,aku buat cerita sekali raound udah lah yerr,,,janji aku kongsi jugak yerrr
oklah minggu lepas aku dan geng2 pejabat telah terlibat ngan satu program di perkampungan orang asli di sungai berua,,,korang tahu ke tak kat mane tu...kat belah2 hulu terengganu nung hahaha,,,program ni jugak kerjasama antara pejabat adun telemong ngan jpj,,,hehehe,,byk acara kesukanan yg dipertandingkan,,,sebelum tu nk bagitahu lah yg pejabat aku menang juara lagi tu bola jaring,,,aku x main pun huhuhu,,kata kaki bangku kan,,,siyess la weh,aku x pandai, mmg buta huruf terus kalo bab2 bola jaring ni,,,faiiiillllllllllll....

belah petang tu plak ade acara sukaneka,,,aku masuk acara boling padang u ollssss..dan dgn bangge nye nk gak bagitahu aku menang tempat ketiga dengan jatuhan pin sbanyakkkkk...korang agak2 berapa...teke2,,,x mau bagitahu,,,,,,,,,huhuhuu,,,ehhhh ke kene bagitahu jugak ni,,kan kate aku ngelat plak kang,,,ok aku menang tempat ketiga dengan jatuhan pinnn sebanyakkkkk 4 sajork u ollllsssssssss...termalu disitu hahahahha

oklah ckap byk x gune okkk,,,aku kasik tgk gambar2 sepanjang dua ari tu yer


3 team bola jaring daripada jpj, pejabat dun telemong dan juga felcra bukit kapah

ni plak team bola sepak pejabat aku
sorang budak sengallll disitu...korang tahu kan sape
ni sesi petang,,,sesi meraound kat rumah org asli untuk panggil diorang turun joinn aktiviti,,payah wehhh diorang ni,,,malu kot hahahah


ni plak sesi poco - poco,,,aku kan x leh dgr ah muzik poco2,,rase nk goyang2 jer badan ni,,,gtaiiii hahahaha,,,xpe,,,walau pun buruk tarian poco2 aku,,tapi aku soka,,,ade aku pedulik kalo ade orang x suke....
ewahh22,,,u c erol dan lie,,,sgt bersemangat weiii hahaha
ni plak last day mase perasmiann bersama yb dan juga pengarah jpj malaysia,,oklah setakat tu dulu lah yer,,rasenye dah cukup kan gambar yg ade tu,,,lmbat eii nk upload byk2,,wayarkles mcm lembap jer hahaha,,,aku ni kurang penyabar orgnyerr,,jadik tu jelah yg ammpu aku tunggu untuk upload,,,ermmmtp x der gmbar org asli pun kannn,,,next entry lah yerrrr...okkkk byeeee c uuu

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)