Monday, August 16, 2010

agihan dana part 2

slmt pagi semua
okok,,,cakap byk x mo
ni kejadian pada 3 aribulan 8 aritu
jd sila layan gambar2 dibawah..
layannnnnnnnnn.....

ni mase pendaftaran pagi


ntah kenapa aku rase suke sgt tgk gambar aku yang ni wif along,,,dun know yy la,,,tap yang pasti aku suke dan rase sejuk jer mata yang memandang cewahhhh...hahaha...puji diri sendiri,,,,habis tu sapa lagi nk puji aku ni kan melainkan diri aku sendiri huhuu

opsssss...blurrrr la plak gambar ni,,,maaf kepada semua yang ade dlm gambar ni yer
sebahagian peserta dana remaja,,berseri2 muke korang ek nk dapat duit.... huhu... ape2 pun tahniah kepada semua rakan2 yg terlibat bertugas sehingga program ni berakhir dgn jayanye tanpa ade sebarang gangguan,,,,ade jgk sikit2 gangguan tu,,,tp leh cover lagi...adat lah kan,,sesuatu mjlis tu,,,walau macam mane sempurna pun kita rancang dan lakukan,,,tetap akan ade kesilapan,,,itulah namenye manusia yang tidak lari daripada ketidak sempurnaan... tetibaaaaaaaa.........

ok u ollsss,,,puase cmner ari ni????

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)