Tuesday, August 24, 2010

berita itu benar

egat tak entry pasal perkhabaran gumbira tu
owhhh x gat eiii
xpe,,aku bagitahu
alah yang pasal berita yang aku x sure tu

pasal kawan aku
budak sya tu lah
ni nak gak bagitahu

di dah kompem PEKNEN haahahha
MENGANDUNG yer....
auwwww kenapa aku terover ni huhuhu
hanya org yang alami situasi mcm aku je tahu perasaan aku masa ni
mana taknye,,,sya tu ibarat kakak aku lah

sapa x gembira nak dapat anak buah weyyy
yelah anak sendiri x tentu lagi
ntah ade ke tidak kan...kan..sobsobsob
huhuhuu

sya....
aku gembira untuk mung
aku harap mung jaga diri molek
jaga kandungan tu molek2 yer
hahhhhhhh kan dah kuor nahasa ganu
heheheheh

sya...
aku nak pesan lagi ni
makan makanan berkhasiat yer
nanti keje2 rumah suruh abang di je buat
hahahaha
mau abang di tampar aku bile baca ni
rileks la bang,,,kate anak sulong
kasi can lah kat bini tu manje 2 sikit huhuu

see aku siap bagi lagi menu makanan berkhasiat untuk mung sya,,,tgkkk betapa sayang aku kat mung :p

sya....
ape lagi aku nak pesan ke mung neh
ermmmmmm
oppppsssssss sebelum terlupe....
nanti kalo gi klinik ke
spital ker
mung jangan takut2 yer
mung wak biase2 doh ah
biar mung x biase pun hahaha

mu jgn wak muke debo ehhh
kekgi naik daroh mung hahaha

k lah sya
sayanggg sangat kat mu...

take care

ok kawan2 ni entry khas untuk sohabat tersayang yer

k c u!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)