Thursday, August 5, 2010

terengganu yang indah

aiii saya tgh rajin ni huhuhu
minggu lepas saya dan kawan2 seangkatan telah menghadiri taklimat kursus ebook di sekolah kebangsaan padang negara kuala terengganu..namun saya x nak bercerita pasal tu,tp saya nk tayang segala gambar kami melencung ke masjid kristal dan juga muzium negeri huhuhu.... macam budak sekolah je kan kami,,,tp sangat best mase tu,,si tipah yang da kawin pun jadi bujang trang tang tang time tu hahaha,,,saya, along n mamat lagi2 lah...hahahah...tp mamat sgt best wooo...
memang bagus ah,,sanggup ekut kitorang kemana kami pergi,,,siap ikut kami pilih kasut tu kat kedai kasut you,,sweet sgt boss kami tu k..nah gambar kami....


ni lah masjid kristal kebanggaan kami negeri terengganu,,,semoga Allah merahmati bumi Terengganu

muke kompius,,jgn slh fhm ok,,,sebenarnye dahi kami berkerut2 sebab tahan panas matahari...
u see mamat,,, bagus kan sanggup ambikkan kitorang kepok lekor dari dalam kereta,,,panas tuu

ok dah...itu saja ye,,,, sebelum berakhir terimalah senyuman ikhlas dari tuan punye blog wakakaka...adiossss...upsssssss...Assalamualaikum...c u

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)