Monday, August 16, 2010

kerinduan

aiii semua,,,
ntah kenapa aku rase rindu pada zaman2 kat u dulu
mcm terbayang2 je gelagat2 mase zaman tu
best wooo...
dulu aku ni menuntut ilmu di Universiti Malaya
universiti kebanggaanku huhuhu,,,
teregat dulu2 mase mula2 aku datang KL
sgt takut bila terkenang terpaksa berjauhan ngan kuage...
takut lagi dgr cerita yg bukan2 pasal KL...
siap mak aku pesan,,,pakai seluar selalu nk gi mane2,,
bukan ape,,,mak aku bimbang bende2 yg x elok berlaku kat anak dia yg sorang ni hehehe
mcam jakun je mak aku kan hahaha,,,aku pun
biasalah nasihat seorang mak untuk anak sulong dia ni
ermmmm...kenangan2....
x habis untuk aku ceritakan disini
dgn sesat lagi sebelum sampai KL
klako,sedih,gembira semua aku rase...
nantilah ade mase aku cerita ek pasal aku msae mude2 dulu heheheh

kejayaanku.... sgt suka gambra ni walaupun gambar ni blurrr...nilah dewan kebanggan kami warga UM...terkenang lagi
ni dua kelas last masa blaja dulu...ngan dr faizad dan puan chitra...dua2 lecturer yg sgt garang tapi sporting...
tgk lah tahap kegilaan kitorang mase2 dulu,,,kalo suke beriye2 kami suke...kalo menagis pun beriyer2 gak kami menagis,,kate sehati sejiwa kan hahaha
dan kerana kerinduan itu aku pakai baju rasmi kelas aku ni...
dah amik gmbar tap ade problem untuk aku transfer ke pc ni...
problem itu boleh buat aku darah tinggi jugak neh hahahha
xpe lah x dek gambar terkini pun kan
korang imagine dah ler cmner rope aku skang ni
makin bambam weiiii hahahhahah


tp yang penting aku puas ari ni sebab dapat gak share citer ni kat korang

CMNER??? besttt tak citer ni

c u!!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)