Wednesday, August 18, 2010

overrrrr sangat

sape ekkk????
hahahahahah
gelak besau2 sikit
opssss bulan pose x baik gelak kuat2
makruhhh...ehhh ye ke...
aku lah tu yang over ok..
sebab................
sebab aku ari update banyak kali
yang kedua aku gigih edit gambar
sgt darat saja aku rase huhuhu

aku memamg macam tu
kalau dan aku pandai aku akan buat,,buat,,dan buat,,,buat lagi
hahahahah
sampai aku puas
ni x puas lagi nihhhh

sebenarnye aku baru je install photoscape kat pc ni
tu yang over edit2 gambar
sebab nak letak dalam blog ni la
alahhhh jgn riso kkkk
aku kan baru je buat blog ni
tu yang semangat dia lain macam jer

aku nak buat mcm kak ceeramoon tu
cantik lah yang die punye
aku macam tiru die punye lah
macam je k
x pe kan kak ceera
tiru untuk kebaikan

k lah aku nk tunjuk hasil tangan orang yang tak baope nak kreatip ni kat korang
kalo x lawa jangan keji yo
hehehehe

bedebar2 ni
weksssssssss

sila2....
mak aiiiii
malu rrrr

ehhhh
nak tgk jugak ke???

nah aku kasik tengok



amacam...
sambil angkat2 kening macam ziana zain
mak aiii belagoknye ....

kire ok lah tu
bukan payah pun
senang sajorkkkk

usaha tangga kejayaan
malaysia boleh
heheheh

c u !!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)