Sunday, August 8, 2010

selamat pagi

selamat pagi semua
ermmmm saya sgt penat pagi ni ok. rase berat je tubuh ni sebelah. mana taknye,semalam saya jatuh lah...hahahah...rase mcm nk gelak kuat2 jer,teregar cerita semalam huhu..2 ari saya bercuti buka blog ni sebab saya terlibat dengan program bersama org asli di sungai berua. saya x mau cerita lagi lah semua program tu sebab gambar x de lagi,,jd mcm x syok jer bercerita tanpa ade gmbar huhuu..nk tahu tak saya jatuh dimana,,,owhhh saya sangat malu semalam, saya jatuh bedebuk bagaikan nangka dihadapan 3 jejaka yg nakal ok,,tapi baik hati,,,ayat mesti baik.... hahahha..tapi sy buat derkkk jer walaupun muka saya terasa sgt malu yang amat, saya jatuh kat ait terjun como,,batu licin. yelah saya kan tak biasa ngan tempat tu,jd xcited punye pasal bedebuk sy jatuh huuhu...mcm sama je kan ayat saya ni hehehe,,,oklah nnt korang bosan plak..nanti dah dapat gambar saya cerita segala aktiviti sepanjang 2 ari ni.

saya x ambik gambar ngan kamera saya..sebab???? kawan saya dah ade kamera yg lebih cnggih,lagipun kalo guna kamera saya dah tentu gambar saya secotekllll jer hahaha...jahat jugak aku neh huuhuu

ok c u...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)