Thursday, August 12, 2010

salam ramadhan

salam ramadahan semua
camner puasa semalam
harap2 oklah kan
aku???aku ok jer,,,aku rase tahun ni aku lebih bertenaga jer berpuasa
ntah betul ke idak x athu ler
mungkin baru masuk hari kedua
weiii..nk bagitahu gak ni,,,aku ade azam tau sempena ramadhan ni
hehehe..cube teke???nonono bukan nk kuruskan badan,,tu biasa punya azam
emmmmm...okokok aku bagitahu..tahun ni aku x nak minum air yang ada air batu tau
ermmm air yg tak berais larr,,motip???
of kos la untuk kesihatan,kata nak sihat
hasilnya sekarang saya rase bertenaga jer,x dek lenguh2 badan lagi
hehehehe,,,mntak2 berterusan lah azam ni hohoho
ehhhh..semalam korang berbuke ngan ape
aku biase2 jer
semua nye my mak yg masak
x dek lagi pegi bzar ramadahan puuunnn
awal lagi kan...bagi peluang mak aku masak dulu puas2 hahaha
padahal sebenarnye mak aku kalo buleh x anak masak bulan puasa,,,kata sibuk menjahit
oleh kerana mak aku tu mak mithalii,,,maka dengan rajinnye dia masakkk heheheh
mane leh x masak,,kan ayah aku bagi ceramah,,,susah plak
korang tau,ayah aku kalo bab2 makan ni die over sikit,,nak2 kalo bulan pose
macam2 yg dia nak makan,,,tp kalo bulan x pose pun macam tu gak :P
mcm semalam,,,pukul 1 cam gitu,,,dah masak satu lauk untuk berbuke kitorang kkk,,,bukan mak aku yg masak,tp ayah aku yg masakkkan,,,nmpak no x sabo kan hahahah
oklah nah aku tayang lauk berbuke kitorang untuk hari pertama

semua lauk mak aku yang masak kecuali satu jerrr...cer korang teke,,korang rase dalam 23 jenis lauk tu,,,lauk ape yg paling layak aku masak???? hahahaha

itulah sajer juadah berbuke aku sekeluarga semalam,,,x banyak pun,,tapi Alhamdulillah...
ari ni x tentu lagi...tp mungkin ikan bakar kot huhuhuhu slruppppp...
nonoo...x baik mcm tu..
sabar separuh daripada iman,
oklah,,,selamat menjalani ibadah puasa dan berterawih semua,,,
c u.....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)