Tuesday, August 17, 2010

terima kasih kakak dan abang2 ku sayang

hahahah
gediknye tajuk entry ni
ade aku kesah,,,,
sebenarnye nak ucap terima kasih sgt2 kat kakak dan abang2ku a.k.a membeer2 kerjeku
jgn salah faham yerrr,,,aku mane ade kakak atau abang
anak sulong trangtangtang ni huhuhu
nak ucap time kasih coz sudi datang berbuke puasa kat umah aku semalam
time kasih banyak2 semua yer
berbaloi sgt rasenye penat memasak semalam
sampai aku rase kenyang tgk diorang datang huhuhu
betul...siyes ni...aku makan sikit jer
bukan aku kaver...tapi mungkin kegembiraan tu mengatasi segala-galanya

rasa macam dihargai jer
entah kenapa teremosi plak pagi2 ni

whatever lah yer...
lastly thanks to all my prenn
along,lee,pie,taruni,erol,yusri, mamat and babu...
nanti raye datang lagi yor

eh lupe gak nk ucap terima kasih sgt kat ayah aku yg sgt spoting moting tu
aku cakap kawan nk datang berbuke puase kat rumah
laju jer die gi tempah ikan ngan member die
nk masak sweet sawer katenye
then sibuk2 tnaye mak kau nk masak ape esokkk
aku geleng2 jer kepala ni

kadang2 aku geram gak kat ayah aku ni,,,overrrrr heheheh
tp aku sgt bersyukur Allah mengurniakan aku seorang ayah yang sgt bertanggungjawab, spoting
walaupun kadang ade jugak perkara tentang die yang aku tak suke,,,tapi itulah die ayahku
hero sepanjang hayat ku
nant kalo ade mase kau cerita pasal ayah aku ni
seorang yang garang tp sgt sensitif dan baik ati heheheh

kat mak jugak
sibuk2 masak kat dapur
sampai x jahit baju petang semalam..
adekk2 ku
backup org dapur hahaha

thanks semua
menjadikan hari2 aku bermakna semalam

tetibe...:p

gambo semalam x dek yer,,,

tp aku nk tempek gak gmbar yg entah bile ni
tgk rrrr...
nilah kawan2 yg daatng berbuke semalam kat rumah i...semua jejaka and seorang anak dara hehehehe...

ok dahdah,,,

nak buat entry lain plok ni

c u!!!

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)