Thursday, August 19, 2010

perkhabaran gumbira

tadaaaaa
aku yang terlebih teruja neh
tadi aku aku chat ngan besfren baik aku masa kat u dulu
die ade bagitahu kat aku satu berita
tapi die sendiri pun x sure
aku lagi2 lah kan

ermmm
dah namenye x sure
jadi aku x nak lah warwarkan dulu yo
harap bersabar semua
kan x jadik plak hehehehe

tapi aku harap2 betul lah

uiiii x sabar aku nk jumpe die

sya ni member baik aku kat u dulu
susah senang memang aku ngan die ah
kalo nak cerita memang x habis ler jawabnye

ape2 pun aku harap sya hepi dan berbahgie selalu bersama suami tercinta

hehehe...die da kawen daaaa

ehhhh
korang jangan marah
nanti kalo dah sure berita tu
cepat2 aku update tau



nilah gambar terakhir aku ngan die
bilalah nk jumpe die lagi

sya tetibe je aku miss kat mung hahahha

:p

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)