Tuesday, January 1, 2013

1 januari 2013

haiii...haiiii
sambil lambai2 tangan k (bongok aku neh)
hahahhahahahhaha
ape cerita korang ari ni
acaner cerita hari ni
ok ker ko...
harap2 baik semuanyer yer
aku biase2 jer
tak sambut pun new year
egatkan nak jugak jalan2 malam new year tu
tapi ujan yang turun secara menggila di terangganu ni
soooo semua plan kansel 
tido awal giler aku malam tahun baru
ate penat berujan petang new year tu
mengharung banjir lagi tu
redha jer lah.....

hari ni jugak aku frust dengan satu bende yang dah aku duga
tapi its okkkk,,
banyak masa lagi
tyr n try n try lagi
hidup mesti diteruskan
walau sepahit mane pun kene lah jugak telan
hehehehhe
gelak2 ni...dalam ati hanya DIA yang tahu
xperrrr...be positif k

ok gud nitezzzzzzz
hepi new year semua.....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)