Thursday, January 10, 2013

makan malam semalam

semalam aku ade lah free di petang hari
bebas daripada any work
so besenang2 lah aku dipetang hari
golek sana...golek sini..
sementara suami balik keje..
sambil2 tu dan lagi baca novel setia ke hujung nyawa
kate citer tengah meletop sekarang
so layan kan aje lah...
nanti ketinggalan plak dikata orang :) heheheheh

masa yang ade semalam kene lah manfaat dengan bende2 yang baik yer
masa i dok golek2 dalam bilik ngaji mak i tu
waktu tu dah nak magrib dah..
mak aku sound2 aku..gi lah masak..
jap lagi mat (panggilan utk laki i yer) balik nak makan
:p...tengok...sayang tak mak aku kat menatu die yang sorang tu
aku plak bukan malas...cuma jap2 lagi lah
orang muda katakan...x de nak gaduh2 sangat...rileks jer
pastu kene lah aku sebijik...
time nak makan time tu lah nak masak....
iyerrrr mak... i is redho jer...lawan2 kan derhaka..

pastu malas nak layan apa yang mak aku cakap
aku konar2 kot lain borak2 ngan die
sampai lah suami aku balik...
layan2 somi jap....
semayang magrib...terus laju2 kedapur

sila tengok lauk yang dimasak semalam
walaupun bukan semua yang aku masak
heheehheh...













 semua ni dimasak oleh mak aku..
kecuali sardin ngan telur goreng tu jer
boleh lah kan...daripada tak der langsung
dok umah mak macam gini lah yer
lain lah kalo umah sendiri
heheheheheh

pastu ade request daripada suami ngan adek2
nak makan sandwich sardin
hajat  dihati beli roti nak buat breakfast pagi ni
tapi apakan daya...
selera masing2 besar macam ikan paus...
roti gardenia yang panjang tu habis dibedal semalam
dalam sekelip mata
tambahan plak ade teh o panas
apelagiii...cicah kosong pon sedapppp
ermmmm...
makan lah korang selagi ade selera
kan ditarik balik nikmat makan tu
baru padan muka...
huhuhuhu


rupa sardin malam tadi hehehehehe
semua gambar google k :)
sori rrrr...dop nyempat2 nak bergambo time ade makanan
terus ngapppppp...
dasar tak penyabor + malas yang amat sangat

korang tak kesah kan....

love u alllll..



No comments:

Post a Comment

komen sikit :)